مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-17سياسي

جزییات تشییع پیکرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در مازندران


مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این استان میزبان 10 شهید دوران دفاع مقدس خواهد شد، گفت: آیین تشییع شهدای والامقام به صورت خودرویی وموتوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهراز میزبانی استان مازندران از پیکر 10 شهید دفاع مقدس در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد و افزود: از این تعداد، هشت شهید گمنام و 2 شهید با هویت هستند.

وی افزود: پیکرهای شهدا عصر جمعه هشتم اسفند وارد استان مازندران می شود و در میدان جانبازان قائمشهر مورد استقبال مردم و بسیجیان قرار می گیرد.

سردار ملکی با بیان اینکه پیکرهای شهدا پس از مراسم استقبال، به صورت خودرویی و موتورسواران تا ساری تشییع می شوند، گفت: پیکر شهدا پس از ورود، در خیابان های ساری تشییع خواهند شد.

این مسئول با اعلام مکان های تشییع خودرویی ادامه داد: شهدا از بلوار پاسداران به سمت بلوار آزادی و میدان ساعت تا میدان شهدا و میدان هلال احمر تشییع شده و پس از آن، تشییع خودرویی در مسیر بلوار دفاع مقدس به سمت میدان ولیعصر (خزر) و جاده فرح آباد برگزار می شود.

وی ادامه داد: پیکرهای پاک شهدا از ششصد دستگاه به سمت میدان ساعت و از آنجا تا خیابان انقلاب، میدان امام حسین (ع)، بلوار ارتش و بلوار عسگری محمدیان به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع پیکرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در مازندران

جزییات تشییع پیکرهای مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در مازندران