مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-17سياسي

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در شهرستان کبودرآهنگ


همدان_رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان کبودرآهنگ گفت:1800 بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در این شهرستان در ایام بیماری شیوع کرونا توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز اسفند ماه سال 98 بسیاری از مراسمات و تجمعات مذهبی به منظور کنترل این بیماری تعطیل شد.

با پیگیری ها و جلسات متعدد مسئولین هیئات مذهبی شهرستان کبودراهنگ برنامه ریزی ها برای تبدیل کردن تهدیدات به فرصت ها انجام گرفت به طوری که هییت های مذهبی سیل نذورات خود در مناسبت های مختلف را به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اختصاص دادند.

روح الله یداللهی مبین رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان کبودرآهنگ در گفتگو با در این شهرستان توزیع شده است.

یداللهی با اشاره به نقش بی بدیل هیئات مذهبی در اجرای کمک های مومنانه گفت: توزیع 1800 بسته معیشتی به ارزش 540 میلیون تومان و 150 کارت هدیه به ارزش هر کدام 300 هزار تومان در مناسبت های مختلف گوشه ای از نقش آفرینی های هیئات مذهبی و فعالان دینی در این شهرستان است.

وی در خصوص ساخت مسکن محرومان توسط هیئات مذهبی در سطح شهرستان اضافه کرد: ساخت 2 باب منزل مسکونی برای نیازمندان و 6 باب سرویس بهداشتی و حمام از فعالیت های هیئتی های شهرستان بوده است.

رییس شورای هیئات مذهبی کبودرآهنگ در انتها خاطر نشان کرد: بیش از 30 میلیون تومان نان صلواتی در ایام محرم و فاطمیه در 20 نان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در شهرستان کبودرآهنگ

توزیع 1800 بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در شهرستان کبودرآهنگ