مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-18سياسي

مسکن و راه های عشایری مورد توجه ویژه قرار گیرد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: عشایر نقش مهمی در کشور دارند و مسکن و راه های عشایری باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرند.

- شهریار حیدری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 50 درصد عشایر استان کرمانشاه در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب حضور دارند که بخشی از آنان میهمان و برخی نیز بومی منطقه هستند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه عشایر در اقتصاد افزود: در تحریم ها وقتی در واردات به بن بست خوردیم تنها امید کشور برای تولید، عشایر و سایر بخش های تولیدی بودند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات پیش آمده برای چادرهای عشایر استان کرمانشاه در حوادث طبیعی اخیر، تصریح کرد: باید در ایمن سازی از امکانات مدرن برای مسکن عشایر استفاده کنیم تا در مقابل حوادث طبیعی مقاوم باشند.

حیدری حیدری با بیان اینکه کارهای زیربنایی خوبی در مناطق عشایری انجام شده که نتیجه آن هویت بخشی به عشایر است، خاطر نشان کرد: تأمین و نگهداری راه های عشایری بسیار مهم است که نیاز است اعتباری ویژه در این خصوص در نظر گرفته شود.

نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب با اشاره به مشکلات عشایر در مناطق مرزی استان کرمانشاه، گفت: عشایر استان کرمانشاه از زمان قدیم در نقاط صفر مرزی حضور داشته اند و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن و راه های عشایری مورد توجه ویژه قرار گیرد

مسکن و راه های عشایری مورد توجه ویژه قرار گیرد