مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-18سياسي

رفتار ایران در مواجه با بدعهدی طرف های برجام قانونی است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رفتار قانونی ایران در دفاع از منافع ملی، گفت: اجرای طرح اقدام راهبری کاملاً قانونی و بنابر توافق در برجام مبنی بر واکنش به بدعهدی طرف مقابل است.

- سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان ضرب الاجل ایران در زمینه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملی، اظهار کرد: پایان مهلت ضرب الاجل بر اساس مصوبه مجلس در مقابله با تحریم های ظالمانه آمریکا و دفاع از منافع جمهوری اسلامی از موضوعاتی است که مجلس و همچنین دولت بنا بر قانون، روی آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه پس از پایان زمان مشخص شده، جمهوری اسلامی نیز فعالیت های خود را ادامه داده و توقف پروتکل را اعمال می کند، گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی در برابر ایران دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارند چرا که خود ناقض تعهد بوده و در مقابل حسن رفتار جمهوری اسلامی بدعهدی کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رفتار جمهوری اسلامی کاملاً قانونی و بر اساس دفاع از منافع ملی صورت گرفته است، افزود: جمهوری اسلامی از حق قانونی خود برای حفاظت از منافع ملی بهره می برد، اتفاقاً این رفتار جمهوری اسلامی کاملاً قانونی و بنا بر توافق در برجام مبنی بر واکنش ایران در قبال نقض عهد طرف برجامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار ایران در مواجه با بدعهدی طرف های برجام قانونی است

رفتار ایران در مواجه با بدعهدی طرف های برجام قانونی است