مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-19سياسي

بازداشت شمار زیادی از اعضای شوراها نشانه جدی نگرفتن نظارت و آموزش است


متاسفانه نظارت و آموزش در شوراها آنچنان که باید اجرایی نشده است و نتیجه آن هم بازداشت شمار زیادی از اعضای شوراها و کارکنان شهرداری برخی شهرهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع رییس شورای عالی استانها، استاندار و اعضای شورای اسلامی استان گفت: شورای عالی استانها شامل جمعی از نمایندگان مردم در شوراهای سراسر کشور است و از این نظر می تواند بیان کننده مسائل در تمام سطوح جامعه باشد.

وی افزود: قانون به شورای عالی استانها این اختیار را داده است که همچون دولت لایحه بنویسند و برای تصویب به مجلس ارسال کنند.

به گفته نماینده هرمزگان، استان هرمزگان استانی با ظرفیت بالای تجاری، صنعتی و گردشگری است که بخش اعظم این ظرفیت هنوز بلااستفاده است.

مرادی خاطرنشان کرد: بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری توسعه سواحل دریای عمان در دستور کار قرار گرفته است در همین راستا قرارداد نیروگاه برق 1200مگاواتی سیریک منعقد شده است اما مشکلات بین المللی و اداری تحقق این امر را تاکنون به تاخیر انداخته بود که با رفع این مشکلات ان شالله به زودی محقق خواهد شد و امکان اشتغال حدود دو هزار نفر را فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شمار زیادی از اعضای شوراها نشانه جدی نگرفتن نظارت و آموزش است

بازداشت شمار زیادی از اعضای شوراها نشانه جدی نگرفتن نظارت و آموزش است