مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-19سياسي

نمایشگاه تلکام با حضور 100 شرکت داخلی برگزار می شود


بر اساس اعلام شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، نمایشگاه تلکام 99 با حضور 100 شرکت داخلی و به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

- بر اساس اعلام شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، نمایشگاه تلکام 99 با حضور 100 شرکت داخلی و به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، در سال جاری تعدادی زیادی از نمایشگاه های اقتصادی یا برگزار نشدند یا در بستر فضای مجازی برپا شدند اما در ماه های پایانی سال، با هماهنگی به وجود آمده میان وزارت صمت، شرکت نمایشگاه ها و ستاد ملی مقابله با کرونا، تعدادی از نمایشگاه ها امکان برگزاری به شکل حضوری را پیدا کردند.

این نمایشگاه ها با شکل محدود، با حضور تعدادی بازدیدکننده و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شدند و در جدیدترین برنامه نمایشگاه تلکام 99 از پنج تا هشت اسفند امسال در تهران برگزار خواهد شد.

محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی در این رابطه گفته: در نمایشگاه تلکام امسال با تلاشی که وزارت ارتباطات و تشکل های بخش خصوصی داشته اند شاهد رشد محسوسی هستیم که امیدوارم مجموعه های زیربط به اهداف تعیین شده برسند و تلکام نسبت به سال گذشته در تمام بخش ها رضایت بخش باشد.

با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تدابیر ویژه ای که در برگزاری نمایشگاه های اخیر صورت گرفت نمایشگاه تلکام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تلکام با حضور 100 شرکت داخلی برگزار می شود

نمایشگاه تلکام با حضور 100 شرکت داخلی برگزار می شود