مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-20سياسي

توزیع بسته های معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در گچساران


بسته های ارزاق معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در روستاهای سربیشه و ماهورباشت گچساران توزیع شد.

- رضا رضایی مسوول گروه جهادی شهید رمضان شهابی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران  از توزیع بسته های معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از شهید سلیمانی و شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا 16 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش احسان و همدلی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع  شد.

شایان نادری ابراز کرد: ارزش ریالی این بسته ها 16 میلیارد ریال است که  این بسته ها توسط گروه های جهادی که با قرارگاه ستاد فرمان امام همکاری می کنند در بین افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او بیان کرد: این بسته ها شامل سه عدد ماکارونی، یک بسته حبوبات، رب گوجه و دو عدد روغن مایع است که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال است.

نادری با بیان اینکه تاکنون 4 مرحله رزمایش احسان و همدلی در استان برگزار شده گفت: این رزمایش ها در قالب مشق احسان، احسان و سلامت و احسان و همدلی اجرا شده که در مجموع بیش از 150 میلیارد ریال ارزش ارزاق و بسته هایی بوده که در استان توزیع شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در رزمایش همدلی 25 هزار بسته غذایی در مناطق کمتر برخوردار استان توزیع ، 40 هزار بسته پروتینی و 18 هزار بسته لوازم التحریر و 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در گچساران

توزیع بسته های معیشتی از سوی ستاد فرمان امام (ره) در گچساران