مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-20سياسي

به کارگیری راهبرد مقاومت جنگ اقتصادی آمریکا را شکست داد


معاون اول رییس جمهور، به کار گیری راهبرد مقاومت در مسایل اقتصادی را راهبردی اساسی در برابر جنگ اقتصادی و فشار حداکثری بر مردم ایران ذکر کرد.

- اسحاق جهانگیری امروز شنبه (دوم اسفندماه) طی سفره یک روزه خود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: کشور در شرایط حساس و دشواری قرار داده شد و برای مسئولین باید مهم باشد تا در مقاطعی که فشار بر مردم است، برای رفع گرفتاری ها در خدمت باشند.

وی با بیان اینکه سال 95 سال ویژه ای بود و شاهد بالاترین رشد اقتصادی در کل جهان بودیم افزود: از سال 96 رییس جمهور جدیدی در آمریکا سرکار آمد که به جز نژاد پرستی به هیچ قاعده حقوقی و بین الملل پای بند نبود و با خارج شدن از توافق های بین المللی که امری بسیار ضد اخلاقی بود، فشارهای بسیار زیادی بر ایران وارد کرد.

معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: به قول خوشان فشارهای دردآوری را اعمال کردند تا زندگی مردم ایران به درد آمده و دست به حرکت های خطرناکی علیه نظام بزنند، آن ها فکر می کردند می توانند اقتصاد کشور و حتی جمهوری اسلامی و کل ایران را با این فشارها نابود کنند.

وی ادامه داد: در کنار این فشارهای اقتصادی خشونت های نظامی هم از خود نشان می دادند که عکس العمل نظام جمهوری اسلامی را هم در پی داشت، چرا که ایران هیچ وقت ضعف نشان نداده است و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری راهبرد مقاومت جنگ اقتصادی آمریکا را شکست داد

به کارگیری راهبرد مقاومت جنگ اقتصادی آمریکا را شکست داد