مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-20سياسي

حذف گلوگاه های فساد با الکترونیک کردن فرآیندهای شهری


پروژه هوشمندسازی و الکترونیک کردن فرایندها در دوره جدید مدیریت شهری شعاری و نمایشی نبوده و رونمایی از پروژه های هوشمندسازی نشان داد که کارها در حد همایش باقی نمانده است.

- آروین در آیین رونمایی از پروژه های هوشمند شهرداری تهران عنوان کرد حذف گلوگاه های فساد با الکترونیک کردن فرآیندهای شهری پروژه هوشمندسازی و الکترونیک کردن فرایندها در دوره جدید مدیریت شهری شعاری و نمایشی نبوده و رونمایی از پروژه های هوشمندسازی نشان داد که کارها در حد همایش باقی نمانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره آروین، عضو شورای شهر تهران امروز در آیین رونمایی از 10 پروژه هوشمندسازی شهرداری تهران با بیان اینکه پروژه هوشمندسازی و الکترونیک کردن فرایندها در دوره جدید مدیریت شهری شعاری و نمایشی نبوده است، گفت: سامانه تهران من که در جشنواره وب و سامانه رتبه نخست را کسب کرده سبب شده تا دسترسی شهروندان به خدماتی که شهرداری ارایه می کند، آسان و همه خدمات یکجا و از یک درگاه واحد ارایه شود.

به گفته رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران، پروژه های تهران هوشمند بسیار زیاد هستند؛ اما تمرکز بر پروژه هایی گذاشته شده که در همین مدت کوتاه باقی مانده به ثمر بنشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گلوگاه های فساد با الکترونیک کردن فرآیندهای شهری

حذف گلوگاه های فساد با الکترونیک کردن فرآیندهای شهری