مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:252021-02-20ورزشي

صنعتی نبودن گلستان مشکلاتی برای اسپانسری تیم های ورزشی ایجاد کرد


مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر عدم صنعتی بودن استان گفت: استان گلستان جزو استان های صنعتی کشور نبوده و همین امر مشکلاتی را برای اسپانسری تیم های مطرح ورزشی ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، قاسمعلی برزمینی بعد از ظهر امروز در نشست هیئت های ورزشی، اعضای تیم قبول کند.

برزمینی با اشاره به عدم صنعتی بودن استان گلستان بیان کرد: استان گلستان قطب کشاورزی و دامپروری بوده و عدم صنعتی بودن آن سبب شده تا مشکلاتی برای اسپاتسری تیم های ورزشی به وجود آمده و بازیکنان در سن جوانی جذب تیم های استان های دیگر شوند.

* نقش سمن ها در شرایط بحرانی در راستای نشاط اجتماعی بی بدیل است فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: ورزشکاران با استعداد گنبدی در عرصه های مختلف ورزشی در سال های گذشته افتخارات خوبی در سطح استانی، کشوری و بین المللی کسب کرده و مدال های مختلفی را تقدیم مردم ایران و استان گلستان کرده اند.

عبدالقدیر کریمی تصریح کرد: سمن ها و تشکل های مردم نهاد شرق به ویژه گنبدکاووس در سیل اواخر سال 1397 و اوائل 1398 اقدامات ارزشمندی را در کمک به همنوعان خود کرده و از زمان شیوع کرونا نیز فعالیت های خوبی ارائه کردند که نقش آنها در زمان بحران بی بدیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی نبودن گلستان مشکلاتی برای اسپانسری تیم های ورزشی ایجاد کرد

صنعتی نبودن گلستان مشکلاتی برای اسپانسری تیم های ورزشی ایجاد کرد