مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-21سياسي

تعریف ردیف های درآمدی و هزینه ای جزو اختیارات وزیر کشور است


تعریف ردیف های درآمدی و هزینه ای جزو اختیارات وزیرکشور است و ما الان نمی توانیم فی البداهه به عنوان عضو شورای شهر تهران کد ردیفی به عنوان درآمد حاصل از خط آسمان داشته باشیم.

- خزانه دار شورای شهر تهران گفت: تعریف ردیف های درآمدی و هزینه ای جزو اختیارات وزیرکشور است و ما الان نمی توانیم فی البداهه به عنوان عضو شورای شهر تهران کد ردیفی به عنوان درآمد حاصل از خط آسمان داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در جریان بررسی پیشنهادات اعضای شورا در خصوص بودجه سال 1400 شهرداری تهران گفت: تعریف ردیف های درآمدی و هزینه ای جزو اختیارات وزیرکشور است و ما الان نمی توانیم فی البداهه به عنوان عضو شورای شهر تهران کد ردیفی به عنوان درآمد حاصل خط آسمان داشته باشیم.

وی درباره پیشنهاد سید ابراهیم امینی نائب رییس شورای شهر تهران با موضوع افزایش سقف درآمدها حاصل از محل عوارض ساختمانی مضاف بر تراکم گفت: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق نیز مطرح شد و به دو دلیل رد شد.

دلیل اول این است که این موضوع از اختیارات شورای اسلامی شهرتهران نیست.

ما در یکی از بسته های محرک اقتصادی مطرح کردیم که کمیسیون ماده 5 هم آن را تصویب کرده است و تقدیم شورای عالی معماری و شهرسازی شده است که اگر آنها با درآمدها حاصل از محل عوارض ساختمانی مضاف بر تراکم موافقت کنند در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف ردیف های درآمدی و هزینه ای جزو اختیارات وزیر کشور است

تعریف ردیف های درآمدی و هزینه ای جزو اختیارات وزیر کشور است