مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-21سياسي

مجلس باید به مشکل انباشت قانون ورود کند


رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس در مورد کارآمدی مدیران گفت: مشکل کمبود قانون نیست بلکه انباشت قانون است که این امر مربوط به مدیران نیست و بخشی به مجلس مربوط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: در مجلس یازدهم تعهد جمعی مطرح شد که در خدمت مدیران باشیم و کمک کنیم تا کارها به خوبی پیش رود.

وی با اشاره به اینکه مدیران سرمایه اجتماعی جامعه هستند در مورد ویژگی های مدیر اسلامی گفت: اول اینکه پست و مسؤولیت امانت است و مسؤولان امانت دار هستند؛ مدیران باید پست را به عنوان خدمت نگاه کنند چرا که نوع نگاه رفتارها را شکل می دهد؛ پست ها مرکز معامله و تجارت نیست بلکه خدمت اولویت و افتخار است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس بیان کرد: خدمت به مردم عبادت است، ویژگی دیگر مدیر اینکه مدیر باید از جنس مردم باشد و اینکه گرفتاری و سختی مردم بر روح و روان مدیر فشار آورد.

حجت الاسلام تقوی همچنین با اشاره به اینکه مدیر باید شوق خدمت به مردم داشته باشد گفت: مدیر باید زینت سازمان و کارآمد و در حوزه کاری خود قدرتمند باشد چراکه یکی از عوامل زوال حکومت، کارگزاران و مدیران ناکارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید به مشکل انباشت قانون ورود کند

مجلس باید به مشکل انباشت قانون ورود کند