مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 17:152021-02-21سياسي

کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی از عوامل زوال حکومت هستند


رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس گفت: کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی عوامل زوال حکومت محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و سایر مسئولان برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران سرمایه های اجتماعی جامعه محسوب می شوند اظهار داشت: همه مسئولین باید بدانند و آگاه باشند که پست و مقام ها نزد آنان امانت است و باید امانتدار باشند و به پست و مقام به عنوان تجارت نگاه نکنند.

تقوی با تاکید اینکه مدیران باید از جنس مردم باشند گفت: مدیر و مسئول تا زمانی که سختی ها مردم را درک نکرده باشد نمی تواند مدیریت خوبی داشته باشد.

وی افزود: مدیران کم هزینه و پر سود، مدیران کارآمد و قدرتمند بی شک مایه افتخار و حیات نظام و حکومت مدیران بی کفایت و ناکارآمد عوامل زوال حکومت را فراهم می کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس عنوان داشت: مدیران با توجه به قانون های موجود که توسط مجلس و نمایندگان مردم تصویب شده اند کار انجام می دهند و لذا باید در خصوص انباشت قوانین فکری کرد چرا که مشکل اصلی در قوانین نیست بلکه در انباشت قوانین است و باید مورد اصلاح واقع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی از عوامل زوال حکومت هستند

کارگزاران و مدیران ناکارآمد یکی از عوامل زوال حکومت هستند