مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 04:502021-02-22اقتصادي

معدوم سازی 3200 کیلو فراورده های دامی فاسد در بافق یزد


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و 200 کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در طی بازرسی های کارشناسان این اداره کشف و از چرخه مصرف خارج شده است.

- ایسنا/یزد رییس شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار و 200 کیلوگرم فراورده خام دامی فاسد و غیرقابل مصرف در طی بازرسی های کارشناسان این اداره کشف و از چرخه مصرف خارج شده است.

فرزانه سالاری با اعلام این خبر گفت؛ از ابتدای سال 99 تاکنون طی بازدیدهای بازرسان دامپزشکی از مراکز عرضه و فروش فراورده های خام دامی از جمله قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، رستوران ها و کشتارگاه دام شهرستان بیش از 3200 کیلوگرم فرآورده های خام دامی آلوده، بدون لیبل و منقضی ضبط و از چرخه مصرف خارج شد.

وی نظارت بر بهداشت و بازرسی گوشت و فرآورده های خام دامی را از وظایف شبکه دامپزشکی برشمرد و افزود: بازرسان دامپزشکی به عنوان متولیان اصلی حفظ بهداشت و امنیت غذایی موظفند ضمن انجام بازدید های منظم و دوره ای از واحدهای تولید و عرضه فراورده های خام دامی و بررسی شرایط بهداشتی آن ها، اقدام به شناسایی تخلفات و تذکر به صاحبان این مراکز نموده و رفع این موارد را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 3200 کیلو فراورده های دامی فاسد در بافق یزد

معدوم سازی 3200 کیلو فراورده های دامی فاسد در بافق یزد