مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-22سياسي

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در هفته جاری/پراکنش نامناسب مساجد در دارالعباده


مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری اجلاسیه استانی نماز با هدف تقدیر از فعالان و دستگاه های برتر حوزه نماز خبر داد و گفت: استان یزد به دلیل فقدان اطلس فرهنگی مساجد از توزیع نامناسب مسجد در مناطق مختلف رنج می برد.

- ایسنا/یزد مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد از برگزاری اجلاسیه استانی نماز با هدف تقدیر از فعالان و دستگاه های برتر حوزه نماز خبر داد و گفت: استان یزد به دلیل فقدان اطلس فرهنگی مساجد از توزیع نامناسب مسجد در مناطق مختلف رنج می برد.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی امروز در جمع خبرنگاران نظارت بر نماز جماعت ادارات، مدارس، مساجد بین راهی و کارخانجات و ترویج فرهنگ اقامه نماز را وظایف ستاد اقامه نماز خواند و گفت: خوشبختانه تمام ادارات کل استان دارای نماز خانه و نماز جماعت هستند ولی در شهرستانها با وجود نمازخانه، در برخی ادارات به دلیل اندک بودن پرسنل نماز جماعت برپا نمی شود.

وی با اشاره به ارزیابی سالانه ادارات و دستگاه های اجرایی در برگزاری نماز جماعت، اظهار کرد: علاوه بر تقدیر از فعالان کشوری حوزه نماز در قالب برگزاری اجلاس کشوری نماز، امسال برای ششمین سال اجلاس استانی نماز برای ارائه گزارش و تجلیلی از برترین های این حوزه صبح روز چهارشنبه ششم اسفندماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در هفته جاری/پراکنش نامناسب مساجد در دارالعباده

برگزاری اجلاسیه استانی نماز در هفته جاری/پراکنش نامناسب مساجد در دارالعباده