مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-22سياسي

شیراز نیاز به مصوبه ساختاری جدید ندارد


رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: امروز می توانیم با قاطعیت بیان کنیم که شورای شهر شیراز در حوزه ساختاری به هیچ مصوبه جدیدی نیاز ندارد و تمام آنچه نیاز بود، - ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: امروز می توانیم با قاطعیت بیان کنیم که شورای شهر شیراز در حوزه ساختاری به هیچ مصوبه جدیدی نیاز ندارد و تمام آنچه نیاز بود، هم اکنون نهایی شده است و از این به بعد باید به سمت نظارت حرکت کنیم تا مصوبات به خوبی اجرا شود.

سید عبدالرزاق موسوی دوشنبه 4 اسفند در آیین افتتاح سامانه های PMIS، حمل ونقل بار و سبزینه بیان کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم محصول فرآیندی است که از آغاز شکل گیری شورای پنجم به آن توجه شده است.

او افزود: سامانه مدیریت اطلاعات پروژه در سال 1397 و به ابتکار کمیسیون برنامه و بودجه وقت تاسیس شد و در کمیسیون شهرسازی و معماری و نیز کمیسیون های عمران و حمل ونقل با جدیت دنبال شد.

به گفته موسوی موضوع شهرداری الکترونیک مبتنی بر دو اصل خدمات رسانی آسان، سریع و با کیفیت و نیز شفاف سازی است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه شورای پنجم رویکردهای خود را در 86 بند، درست پس از 45 روز از آغاز به کار خود، در صحن مصوب کرد، اظهار کرد: پس از آن، اصل شفاف سازی در همین مسیر مورد توجه شوراییان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز نیاز به مصوبه ساختاری جدید ندارد

شیراز نیاز به مصوبه ساختاری جدید ندارد