مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-23دانش

وزیر آموزش پرورش از رانت نظام به دانشگاه فرهنگیان برای جذب نخبگان ناراحت است


حسین اسداللهی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه نظام بیشترین رانت را به دانشگاه فرهنگیان داده، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی گفت: وزیر آموزش پرورش گویا از رانت نظام به دانشگاه فرهنگیان برای جذب نخبگان ناراحت است.

حسین اسداللهی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه نظام بیشترین رانت را به دانشگاه فرهنگیان داده، گفت: اهمییت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بر کسی پوشیده نیست و بار ها و بار ها رهبر عزیز انقلاب بر تقویت و حفظ این دو دانشگاه تاکید داشته اند.

وی به اهمیت تربیت معلم و تربیت در کشور های اروپایی و مدعی در عرصه تمدن و تکنولوژی اشاره کرد و افزود: متاسفانه شاهد جریان مسمومی هستیم که به هر قیمتی در تلاش است این دو دانشگاه را حذف یا تضعیف کند.

جریانی که گویا تریبون وزیر آموزش و پرورش را هم در دست دارد.

اسداللهی بیان کرد: اخیرا شاهد اظهار نظری سخیفانه و بچگانه از جناب آقای حاجی میرزایی بودیم که بزرگترین رانت نظام آموزش و پرورش را دانشگاه فرهنگیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش پرورش از رانت نظام به دانشگاه فرهنگیان برای جذب نخبگان ناراحت است

وزیر آموزش پرورش از رانت نظام به دانشگاه فرهنگیان برای جذب نخبگان ناراحت است