مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-23اقتصادي

امضاء تفاهم نامه با رویکرد اشتغال زنان روستایی


تفاهم نامه همکاری کمیته امداد فارس و سازمان تعاون روستایی فارس، با هدف توانمندسازی و اشتغال زنان مددجوی روستایی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل امداد فارس با بیان این خبر گفت: برخی عوامل اجتماعی، فرهنگی و ساختاری در کشور باعث زایش فقر و افزایش محرومیت در جامعه شده است که سرریز آن سبب مراجعه به کمیته امداد است.

بذرافشان بیان کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه، ایجاد و ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان زنان روستایی از طریق آموزش، کمک به بهبود فضای کسب و کار و کمک در بازار یابی و فروش محصولات نولیدی زنان روستایی است.

وی گروه هدف در این کار را افراد مستعد و متقاضیان واجد شرایط جدید از زنان روستایی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین سرفصل های مهم کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است که در حال حاضر، درصد قابل توجهی از جمعیت مددجویان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس نیز در این جلسه گفت: در راستای اجرای اصل 29 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مفاد سند کاهش فقر استانهای کشور، تفاهم نامه ای میان سازمان تعاون روستایی استان فارس و کمیته امداد فارس منعقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه با رویکرد اشتغال زنان روستایی

امضاء تفاهم نامه با رویکرد اشتغال زنان روستایی