مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-23سياسي

شهروند سایبر تربیت شود/ کاهش پرونده های قضایی با تربیت شهروند دیجیتال


یک کارشناس فضای مجازی در همدان با اهمیت به تربیت شهروند سایبری گفت: کاهش پرونده های قضایی با تربیت شهروندان دیجیتال یا سایبری امکان پذیر است.

- علی درویشی در گفت وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار کرد: امروزه به خصوص با شیوع کرونا و سیاست های مبنی بر قرنطینه خانگی پیام رسان های مختلف به ویژه اینستاگرام، لایکی، توییتر و تلگرام به دلیل فضای متنوع و جذابی که دارند بسیار مورد استقبال و استفاده مردم با هر سن و از هر قشری قرار گرفته اند.

 وی با تاکید به اینکه برنامه هایی مانند اینستاگرام علاوه بر سرگرمی خانواده ها، آسیب ها و معضلات زیادی را ایجاد می کند گفت: در این میان کودکان و نوجوانان در معرض آسیبب بیشتری قرار دارند زیرا به دلیل شرایط موجود، گوشی های هوشمند دارای اینترنت، بدون محدودیت و نظارت در اختیار  افراد قرار  می گیرد که ممکن است تنها با یک کلیک اشتباه بمباران اطلاعاتی صورت گیرد.

این کارشناس فضای مجازی با بیان اینکه اینترنت به سادگی توانست فرهنگ، نگرش و ادبیات فرزندان ما را تغییر دهدافزود: اینستاگرام هوش مصنوعی دارد تنها با یک کلیک علایق شما را تشخیص داده و در تازه سازی ها بعدی براساس علایق محتوا را به روزرسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروند سایبر تربیت شود/ کاهش پرونده های قضایی با تربیت شهروند دیجیتال

شهروند سایبر تربیت شود/ کاهش پرونده های قضایی با تربیت شهروند دیجیتال