مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-23پزشكي

حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از لغو برگزاری آزمون جامع علوم پزشکی در اسفندماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیران شورای صنفی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، علوم پزشکی سبزوار، علوم پزشکی بیرجند، - رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در واکنش به درخواست دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی منطقه 9 کشور، در نامه ای از وزیر بهداشت، خواست تا نسبت به لغو آزمون های جامع علوم پزشکی در اسفندماه مساعدت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیران شورای صنفی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، علوم پزشکی سبزوار، علوم پزشکی بیرجند، علوم پزشکی گناباد و جمعی از دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی در نامه ای به محمدحسین بحرینی، رییس شورای کلان منطقه دانشگاه های علوم پزشکی در منطقه 9 خواستار پیگیری تعویق برگزاری لغو آزمون های جامع اسفندماه علوم پزشکی کشور (علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، پیش کارورزی و جامع داروسازی) از وزارت بهداشت شدند.

دانشجویان در این نامه با اشاره به شیوع کرونا و ویروس کرونای انگلیسی از یک سو و لزوم حضور دانشجویان در خوابگاه ها برای شرکت در این آزمون ها از سوی دیگر، خواستار لغو یا تعویق برگزاری این آزمون ها شدند.

در این نامه آمده است: نظر به آغاز موج چهارم ویروس کرونا و شیوع موتاسیون انگلیسی ویروس کووید در سطح کشور، اینجانبان با توجه به ادلهذیل به نمایندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از لغو برگزاری آزمون جامع علوم پزشکی در اسفندماه

حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از لغو برگزاری آزمون جامع علوم پزشکی در اسفندماه