مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-23اقتصادي

تفاهم کمیته امداد و تعاون روستایی فارس برای توانمندسازی زنان


با هدف توانمندسازی و حمایت از زنان مددجوی روستایی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان تعاون روستایی فارس امضا و مبادله شد.

- ایسنا/فارس با هدف توانمندسازی و حمایت از زنان مددجوی روستایی تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان تعاون روستایی فارس امضا و مبادله شد.

مدیرکل امداد فارس در آیین انعقاد این تفاهم نامه بیان کرد: ایجاد اشتغال محرومین و مددجویان روستایی در راستای توانمند سازی اقتصادی زنان روستایی به مدت 5 سال از مواردی است که در این تفاهم نامه تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد فارس، محمد بذرافشان گفت: برخی عوامل اجتماعی، فرهنگی و ساختاری در کشور باعث زایش فقر و افزایش محرومیت در جامعه شده که سرریز آن سبب مراجعه به کمیته امداد است.

او خاطرنشان کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد و ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان زنان روستایی از طریق آموزش، کمک به بهبود فضای کسب و کار و کمک در بازار یابی و فروش محصولات نولیدی زنان روستایی است.

بذرافشان گروه هدف در این کار را افراد مستعد و متقاضیان واجد شرایط جدید از زنان روستایی عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین سرفصل های مهم کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم کمیته امداد و تعاون روستایی فارس برای توانمندسازی زنان

تفاهم کمیته امداد و تعاون روستایی فارس برای توانمندسازی زنان