مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-23اقتصادي

توزیع 20 هزار بسته معیشتی تا پایان سال در استان کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش مومنانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز به میدان آماده است، تصریح کرد: - ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش مومنانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز به میدان آماده است، تصریح کرد: تا پایان سال بین 20 هزار بسته معیشتی برای خانواده هایی که دچار آسیب شده اند، توزیع می شود.

سردار حسین معروفی عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه جامعه مهندسین کرمان گفت: کار بزرگ کمک های مومنانه که از نیمه شعبان آغاز شد، همچنان تا زمانی که دیگر فرد نیازمندی در جامعه وجود نداشته باشد، استمرار دارد.

وی ادامه داد: این مرحله از رزمایش در ماه رجب و شعبان انجام می شود اما در این مرحله کمک ها مقداری با مراحل متفاوت است زیرا در این دوره به صورت قرارگاهی عمل می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش مومنانه صنعت، معدن و تجارت استان نیز به میدان آماده است، تصریح کرد: تا پایان سال بین 20 هزار بسته معیشتی برای خانواده هایی که دچار آسیب شده اند، توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش کل بسته های معیشتی امروز 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است، بیان کرد: امروز به مناسبت روز مهندس 5000 بسته معیشتی و هر بسته به ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار بسته معیشتی تا پایان سال در استان کرمان

توزیع 20 هزار بسته معیشتی تا پایان سال در استان کرمان