مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-24ورزشي

بازی مقابل ملی حفاری برای هر دو تیم سرنوشت ساز است


بازیکن فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازی آخر در دور مقدماتی برای ما و ملی حفاری سرنوشت ساز و حساس است .

- ایسنا/اصفهان بازیکن فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازی آخر در دور مقدماتی برای ما و ملی حفاری سرنوشت ساز و حساس است .

سیدمحسن سادات تبار در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازی با سن ایچ ساوه اظهار کرد: بازی نیمه اول پایاپای بود و دو تیم هم سطح هم بودند و موقعیت داشتند، البته فکر می کنم تیم ما کمی در زدن ضربات آخر استرس داشت، چرا که برای ما وضعیت جدول کمی ابهام داشت و با توجه به همزمانی بازی ملی حفاری و مس سونگون، ممکن بود با برد و باختهای بازی ما و آنها، جدول به هم بریزد.

وی با بیان اینکه برخی تصمیمات داوری می توانست در این بازی تاثیرگذار باشد، افزود: سطح بازی دو تیم یکسان بود، اما یک گل در نیمه دوم اختلاف ایجاد کرد.

با توجه به اینکه تیم سن ایچ از پاس های کوتاه و بلند زیادی استفاده می کرد، فاصله بین عقب گیر آنها و بازیکن جلویی ما زیاد می شد و این مساله موجب می شد در مقطعی 3 نفر از بازیکنان ما با یک پاس بلند از بازی خارج شوند و مجبور بودند دوندگی بی فایده ای داشته باشند.

وی ادامه داد: اواخر بازی توانستیم از تمام شدن تعداد خطاهای آنها استفاده کنیم و گل های بیشتری بزنیم، اما دیگر زمان کافی برای تساوی و برد نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مقابل ملی حفاری برای هر دو تیم سرنوشت ساز است

بازی مقابل ملی حفاری برای هر دو تیم سرنوشت ساز است