مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-24سياسي

مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد برای سرپرستی از کودکان راه اندازی شد


مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد با هدف سرپرستی از کودکان بی سرپرست با حضور رییس بنیاد شهید آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد گفت: باید به تمامی فرزندان شهدا که این کار خیر را به مرحله عمل رسانده و به نیابت از هر شهید و استعانت از سبک زندگی امیرالمؤمنین (ع) اقدام به سرپرستی کودکان بی سرپرست کرده اند، تبریک گفت.

وی افزود: امشب شب مقدسی در تاریخ بشریت است، چرا که آنچه از تاریخ و بقای اسلام باقی مانده، همه از برکت ولادت امیرالمؤمنین (ع) است.

اوحدی در وصف امیرالمؤمنین (ع) گفت: ایشان اوج و مصداق شجاعت، مظلومیت و صبر است و اگر امروز از ولایت ایشان سخن می گوییم، به دلیل فرمایش پیامبر اکرم (ص) است که فرمودند من و علی (ع) پدران امت هستیم .

وی با اشاره به حضور خود در منطقه زلزله زده سی سخت عنوان کرد: بسیاری از منازل و خانه های هموطنان در این منطقه آسیب دیده و ویران شده است اما خوشبختانه شاهد حضور روحانیت، بسیج، سپاه، گروه های جهادی و … هستیم و همه در تلاش برای کمک به هموطنان آسیب دیده هستند.

رییس بنیاد شهید افزود: در این سفر با حدود 200 نفر از ایثارگران منطقه دیدار کردم و دستور رسیدگی به مشکلات این عزیزان داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد برای سرپرستی از کودکان راه اندازی شد

مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد برای سرپرستی از کودکان راه اندازی شد