مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-24حوادث

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات


در اجرای یک فقره حکم قضایی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت 553 مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب قرار گرفت و در اجرای حکمی دیگر از 1060 مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان بزرگ بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی کرده بود، - رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده تخریب شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات استان تهران از رفع تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن شکری افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای دو حکم قطعیت یافته قضایی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به مرحله اجرا درآمد و این اراضی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی اضافه کرد: در اجرای یک فقره حکم قضایی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت 553 مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب قرار گرفت و در اجرای حکمی دیگر از 1060 مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان بزرگ بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی کرده بود، رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده تخریب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات