مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-24حوادث

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.

حسن شکری افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای دو حکم قطعیت یافته قضایی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به مرحله اجرا درآمد و این اراضی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی اضافه کرد: در اجرای یک فقره حکم قضایی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت 553 مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب قرار گرفت و در اجرای حکمی دیگر از 1060 مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان بزرگ بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی کرده بود، رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بنا های احداث شده تخریب شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات تأکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد و برخورد قانونی با متخلفان و متصرفان به این عرصه ها به طور جد تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات

تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات