مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-25اقتصادي

عضویت 3700 نفر از زنان روستایی در صندوق خردزنان محلات آذربایجان غربی


مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: 123 صندوق خُرد زنان محلات در این استان فعال بوده و 3 هزار و 700 نفر از زنان روستایی عضو این صندوق ها هستند.

- علیرضا آخوندزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: 123 صندوق خُرد زنان محلات در این استان فعال بوده و 3 هزار و 700 نفر از زنان روستایی عضو این صندوق ها هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون برای توانمندسازی بانوان عضو صندوق محلات زنان روستایی آذربایجان غربی 37 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: این وام ها به منظور انجام فعالیت های کشاورزی و تولیدی و با اولویت فعالیت های گروهی به اعضای آن پرداخت می شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی عنوان کرد: هر صندوق حدود 30 نفر عضو فعال دارد تا با بهره مندی از خدمات صندوق های خرد محلات زنان روستایی معیشت خانواده ها و بانوان روستایی بهبود یابد.

آخوندزاده با بیان اینکه برای توسعه اشتغال زنان روستایی، سقف تسهیلات صندوق های خرد از 500 میلیون ریال به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده و به متقاضیان پرداخت می شود، عنوان کرد: اعضای هر صندوق خرد محله زنان روستایی می توانند از تسهیلات صندوق خرد محلات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 3700 نفر از زنان روستایی در صندوق خردزنان محلات آذربایجان غربی

عضویت 3700 نفر از زنان روستایی در صندوق خردزنان محلات آذربایجان غربی