مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-27بين الملل

سناتور آمریکایی، حمله این کشور به سوریه را محکوم کرد


«رند پال» نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا، دخالت واشنگتن در «جنگ داخلی سوریه» و حمله اخیر نظامی دولت بایدن به سوریه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با استقبال رژیم صهیونیستی از حمله نظامی اخیر آمریکا به آن را محکوم کرده است، رند پال سناتور عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا هم این حمله را به شدت محکوم کرد.

وزارت دفاع آمریکا بامداد جمعه (دیروز) اعلام کرد ارتش این کشور به دستور جو بایدن مواضع متعلق به گروه های مقاومت را در شرق سوریه بمباران کرده است.

  پیش از تأیید این خبر توسط پنتاگون ابتدا خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام مطلع مدعی شد آمریکا به مواضعی که گفته می شود متعلق به نیروهای هم پیمان با ایران در سوریه بوده اند حمله کرده است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز ، نزدیک به گروه های مقاومت گزارش داد جنگنده های آمریکا بین ابوکمال و القائم در مرز سوریه و عراق را هدف قرار دادند.

به گفته این کانال، آمریکا یک ساختمان خالی و نقطه دیگری را که متعلق به گروه های مقاومت بوده هدف قرار داد که به شهادت یک نفر و جراحت های جزیی چند نفر دیگر منجر شد.

توییت رند پال درباره حمله به سوریه   رند پال نماینده ) ساکی در توییت 18 فروردین ماه سال 1396 در انتقاد از حمله به سوریه نوشته بود: مجوز قانونی این حملات چیست؟ (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی، حمله این کشور به سوریه را محکوم کرد

سناتور آمریکایی، حمله این کشور به سوریه را محکوم کرد