مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:152021-02-28سياسي

زنگ نیکوکاری در مدارس بابل نواخته می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل گفت: در روز سیزدهم اسفند ماه جاری زنگ نیکوکاری در یکی از مدارس بابل به صدا در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، احمد جعفری امشب در بابل در جمع خبرنگاران، هدف این نهاد را ارائه خدمات بی منت به مردم دانست و اظهار کرد: پیگیری های دلسوزانه بدون هیچ چشمداشتی در پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) بابل بیان کرد: در سال جاری با لبیک به فرمایشات رهبری در راستای اجرای رزمایش مومنانه قدم برداشتیم که گام حمایتی مهمی برای کمک به خانواده های نیازمند آن هم در این شرایط ویژه اقتصادی بود.

جعفری با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح 16 هزار پرس غذای گرم تحویل مددجویان و غیرمدجویان بابلی شد، طرح (ره) بابل از اجرای طرح مجازی مفتاح الجنه خبر داد و گفت: پیرو انجام این طرح کلیپ دو دقیقه ای از نیازهای مددجویان تحویل احصا و در اختیار خیران شهرستان قرار گرفت، همچنین اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی را به مدت دو سال پیاپی در روز عید قربان داشتیم که به کمک آن امسال هزار و 300 کیلو گوشت گرم تحویل مددجویان شد.

این مسؤول اعلام کرد: تدارک ساخت 67 واحد مسکن روستایی با اولویت قرار دادن منازل فرسوده اقدامی مشترک بین بنیاد مسکن و کمیته امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ نیکوکاری در مدارس بابل نواخته می شود

زنگ نیکوکاری در مدارس بابل نواخته می شود