مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-01فرهنگي

تولید چند اثر موسیقایی برای بهار 1400/ «اروند» در دست تولید است


مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در این مجموعه طی سال جاری از برنامه ریزی و تولید چند اثر موسیقایی برای اوایل سال 1400 خبر داد.

- امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین تولیدات این مجموعه برای اوایل سال 1400 توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، به مناسبت آغاز سال نو تصنیف نسیم جان برای گروه سازهای ایرانی و تک خوانی تولید می شود که جزییات این قطعه طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که تولید یک قطعه وکاپلا با موضوع فصل بهار و سال جدید به همراه برگزاری چند کنسرت آنلاین از دیگر برنامه های سازمان طی روزهای آینده خواهد بود.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز آلبوم مناجات خوانی را آماده کردیم که در آستانه ماه رمضان به علاقه مندان عرضه می شود.

این آلبوم شامل اجرای مناجات در دستگاه های موسیقی ایرانی است.

مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اثر دیگری هم با عنوان پوئم سمفونی اروند در دست تولید است که به احتمال فراوان در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت مرکز موسیقی سازمان صداوسیما، سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و باغ موزه دفاع مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید چند اثر موسیقایی برای بهار 1400/ «اروند» در دست تولید است

تولید چند اثر موسیقایی برای بهار 1400/ «اروند» در دست تولید است