مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-02فرهنگي

یک اکران ویژه در جشنواره فیلم تصویر


شش پروژه ی عکاسی منتخب سال هجدهمین جشن تصویر سال و عکس های بخش ویژه «ایران ما» در یک سئانس ویژه در جشنواره فیلم تصویر اکران می شوند.

- شش پروژه ی عکاسی منتخب سال هجدهمین جشن تصویر سال و عکس های بخش ویژه ایران ما در یک سئانس ویژه در جشنواره فیلم تصویر اکران می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه تصویر سال، این اکران حدود 60 دقیقه ای در برنامه نمایش فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم تصویر روز دوازدهم اسفند از ساعت 18:30 در تالار شهناز خانه ی هنرمندان ایران خواهد بود.

نیویورک 2020 عنوان عکس های موبایلی محمود کلاری، عکاس و مدیر فیلمبرداری، پاریس به وقت کرونا با عکس های آلفرد یعقوب زاده فتوژورنالیسم شناخته شده ی جهان، عکاسی سینما با مجموعه عکس های سحاب زری باف از فیلم های خورشید، اشباح و ایستاده درغبار و مادران جنگ و از دست رفته ها عنوان مجموعه عکس لیلا صبوری عکاس مستنداجتماعی است.

همچنین از کرانه ی ارس عکس های حبیب به فرشباف با کیوریتوری روشن نوروزی و عکاسی انتزاعی پژمان حسینی دو مجموعه دیگر از این پروژه است.

علاوه بر این ها، بخش ویژه ی مسابقه عکس ایران ما با عکس های حدود یک صد عکاس در مالتی مدیایی با حدود 15 دقیقه روی پرده ی نمایش سالن شهناز اکران خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اکران ویژه در جشنواره فیلم تصویر

یک اکران ویژه در جشنواره فیلم تصویر