مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-03سياسي

لزوم تدبیر جدی مسئولان ملی برای وضعیت بحرانی ریزگردهای قم


معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: ما باید قبل از اینکه به نقطه بحرانی دریاچه ارومیه برسیم برای وضعیت استان قم تدبیری بیاندیشیم چراکه کانون های بحرانی استان قم می تواند تهدیدی برای استان های همجوار از جمله تهران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی ظهر امروز در دیدار رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بهرام سرمست استاندار قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم انجام شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته منابع طبیعی اظهار کرد: مشارکت در حوزه منابع طبیعی یک وظیفه عمومی است و همگان باید نسبت به حراست از انفال و منابع طبیعی اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی طی سال های گذشته اتفاقات قابل توجهی در حوزه جنگل و مرتع و همچنین آبخیزداری رقم زده است، اظهار کرد: در حوزه قابل مشاهده است چراکه در گذشته با یک بارندگی قابل توجه مشکلات بسیاری در شهر داشتیم اما طی سال های اخیر شاهد سیلاب درون شهری که دارای منشأ برون شهری باشد، نبودیم.

معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: هر چند پروژه کنترل سیلاب در قم هنوز به پایان نرسیده و همچنان درحال دنبال شدن است اما امیدواریم در سال آینده به شیوه مطلوب تر با حمایت های اعتباری بیشتر دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدبیر جدی مسئولان ملی برای وضعیت بحرانی ریزگردهای قم

لزوم تدبیر جدی مسئولان ملی برای وضعیت بحرانی ریزگردهای قم