مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-04اقتصادي

ضرورت رفع موانع پرورش آرتمیا در آذربایجان غربی


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه ضرورت دارد پرورش آرتمیا در آذربایجان غربی با جدیت پیگیری شود، گفت: از حیث تولید محصولات کشاورزی بیشتر از سایر صنعت ها در تحریم هستیم اما با توفیقات و پیشرفت هایی که در بخش کشاورزی داشتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محسن درویشیان در جلسه بررسی پرورش آرتمیا در دشت فسندوز میاندوآب و اهدای مجوز حفر چاه به سرمایه گذاران آرتمیا، اظهار داشت : از حیث تولید محصولات کشاورزی بیشتر از سایر صنعت ها در تحریم هستیم اما با توفیقات و پیشرفت های حوزه تولیدی به نقطه خودکفایی رسیدیم.

وی افزود: کشور ما ظرفیت های کم نظیر و خدادادی بسیاری دارد که نمونه آن در کشورهای دیگر نیست اما بسیاری از این ظرفیت ها مغفول و بلا استفاده مانده اند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: دستگاه های اجرایی می توانند با تفسیر قانون، قانونمندی و افزایش سرعت عمل، مشکلات پیش پا افتاده را بر طرف کنند.

درویشیان ادامه داد: در گذشته اگر با جدیت بیشتری به موضوع آرتمیا پرداخته می شد امروز ارزش صادرات این محصول بسیار روز افزون بوده و می تواند ارز عظیمی وارد کشور کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که موانع موجود در تولید آرتمیای آذربایجان غربی اعم از صدور مجوز و ارزیابی و مواردی از این دست هرچه سریع تر مرتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع موانع پرورش آرتمیا در آذربایجان غربی

ضرورت رفع موانع پرورش آرتمیا در آذربایجان غربی