مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-04سياسي

موفقیت روابط عمومی پاکسان نتیجه خلق فرصت هاست


روابط عمومی شرکت پاکسان در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (IRANCPR) با اعطای جوایز سالانه صنعت روابط عمومی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

- روابط عمومی شرکت پاکسان در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (IRANCPR) با اعطای "جوایز سالانه صنعت روابط عمومی ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پاکسان، این مجموعه در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با محوریت آینده روابط عمومی: رهبری و کووید-19 که در 12اسفند 1399 در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) برگزار شد در بخش تبلیغات و ارتباط رسانه ای برنده جایزه صنعت روابط عمومی ایران شد.

ضمن قدردانی از همکاران خود در این واحد خاطرنشان کرد: تیم روابط عمومی پاکسان به سهم خود با همدلی و تلاش شبانه روزی مصمم است با حفظ جایگاه خود در بین شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر، با نقطه گذاری اهداف، برنامه ریزی، اجرا و همچنین ایجاد ساختاری منظم و به روز با بهره گیری از جدیدترین دستاوردهای این حوزه بتواند گام های موثری در مسیر دستیابی این شرکت به قله های موفقیت بردارد.

همانطور که در ماه های اخیر نشان های متعدد و زرینی که مجموعه پاکسان موفق به دریافت آن شده است بیانگر هدایت و حرکت صحیح این مجموعه در مسیر پیشرفت و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت روابط عمومی پاکسان نتیجه خلق فرصت هاست

موفقیت روابط عمومی پاکسان نتیجه خلق فرصت هاست