مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-04سياسي

صادرات 500 کیلو اسانس گل محمدی از کاشان در سال جاری


در سال جاری 500 کیلوگرم اسانس گل محمدی از کاشان به خارج از کشور در سال جاری صادر شده است.

- علی اکبر مرتضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه اشتغال و کارآفرینی در سطح شهرستان کاشان یکی از اولویت های فرمانداری کاشان است، اظهار داشت: کاشان در حال حاضر با کمبود نیروی کار زیر دیپلم مواجه است.

وی با بیان اینکه لازم است برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی برنامه ریزی مدون انجام گیرد، ابراز داشت: نیازهای منطقه کاشان در حوزه های مختلف صنعتی، خدماتی و غیره مشخص است و جذب و پذیرش دانشجویان در دانشگاه های این شهرستان باید بر اساس همین نیازها باشد.

بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی در ایران فرماندار کاشان با بیان اینکه کاشان بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی در ایران است، تصریح کرد: در زمینه گل محمدی و اسانس آن بیش از 500 کیلوگرم اسانس از این گل در سال جاری از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه کاشان در زمینه پرداخت تسهیلات کرونایی مقام نخست در کشور را دارد، خاطرنشان کرد: با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده بیش از دو هزار شغل در ایام فراگیری ویروس کرونا در کاشان تثبیت شد.

مرتضایی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و نیاز مردم به تأمین کالاهای ضروری بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری شهرداری کاشان 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 500 کیلو اسانس گل محمدی از کاشان در سال جاری

صادرات 500 کیلو اسانس گل محمدی از کاشان در سال جاری