مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-07سياسي

هواپیماربایی؛ حربه نخ نما شده دشمنان در تضعیف امنیت ملی ایران


به نظر می رسد هدف اصلی دشمنان از توسل مجدد به این اقدامات سخیف و کور جدای از ناامن جلوه دادن امنیت قلمرو هوایی ایران، به چالش کشیدن امنیت ملی جمهوری اسلامی و ضربه پذیر بودن آن و بهره وری سیاسی و تبلیغاتی از آن باشد.

- به نظر می رسد هدف اصلی دشمنان از توسل مجدد به این اقدامات سخیف و کور جدای از ناامن جلوه دادن امنیت قلمرو هوایی ایران، به چالش کشیدن امنیت ملی جمهوری اسلامی و ضربه پذیر بودن آن و بهره وری سیاسی و تبلیغاتی از آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، هواپیماربایی با توجه به جنبه های روانی و تبلیغاتی آن، همواره به مثابه یک ابزار و اهرم فشار در دست گروه ها و جریان های سیاسی و بعضاً شبه نظامی قرار داشته است.

در هفته ای که گذشت، شاهد بروز یک حادثه هواپیماربایی در خطوط هوایی جمهوری اسلامی از اهواز به سمت مشهد بودیم که با هوشیاری سپاه حفاظت قلمرو هوایی جمهوری اسلامی، این اقدام خنثی و فردی که قصد داشت پس از ربایش هواپیما آن را در یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به زمین بنشاند، دستگیر شد.

در طول پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران جنگ تحمیلی بارها شاهد وقوع این نوع عمل در راستای مخاصمه و معانده با ایران از سوی دشمنان نظام و عناصر وابسته به آنان بودیم که شاید اوج آن به سال 1363بازمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیماربایی؛ حربه نخ نما شده دشمنان در تضعیف امنیت ملی ایران

هواپیماربایی؛ حربه نخ نما شده دشمنان در تضعیف امنیت ملی ایران