مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-07سياسي

دپوی زباله سبب تخریب جنگل های مازندران می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه طرح های حوزه پسماند استان با جدیت در حال پیگیری و انجام است، گفت:دپوی زباله سبب تخریب جنگل ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات پسماند شهرهای آمل، نور، قائم شهر و محمودآباد، اظهار داشت: حل مشکل زباله و پسماند شهرهای استان مازندران با طرح های متنوعی در حال پیگیری است.

رازجویان با تاکید بر اینکه شهرداران برای دریافت اعتبارات دولتی پیگیری های جدی تری داشته باشند، افزود: راه اندازی کارخانه کمپوست تنکابن و کارخانه زباله سوز نوشهر نشان داد می توانیم با یک برنامه ریزی مناسب بقیه طرح های مدیریت پسماند در استان را به سرانجام برسانیم.

رازجویان با تاکید بر دفن بهداشتی و اصولی زباله توسط شهرداری ها، ادامه داد: دپوی غیراصولی زباله باعث نابود کردن جنگل ها و تخریب محیط زیست استان می شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به احداث لندفیل زباله در قائم شهر، اتمام این پروژه را یکی از اتفاقات خوب مدیریت زباله در استان دانست و افزود: هر چه تعداد بیشتری از طرح های مدیریت زباله به بهره برداری برسند، مشکلات زباله در استان نیز کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی زباله سبب تخریب جنگل های مازندران می شود

دپوی زباله سبب تخریب جنگل های مازندران می شود