مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-07سياسي

9 کتاب موضوعی شهدا منتشر می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برای کنگره 3535 شهید استان برنامه هایی همچون تالیف 9 عنوان کتاب، مسابقه دیوارنگاری و قصه گویی اعضای برتر کانون در حوزه شهدا و در فضای مجازی و مدارس را تدارک دیده است.

- علیرضا نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اهمیت معرفی شهدای بومی استان به مخاطبان کودک و نوجوان، لزوم فعالیت تیم متخصص کودک و نوجوان در حوزه نشر آثار دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: اهمیت گسترش مفاهیم دفاع مقدس و انعکاس آن توسط متخصصان این امر در قالب مجموعه آثار کیفی شعر و داستان و نشر آثار در حوزه شهدا برای کودکان و نوجوانان از دغدغه های ملی و ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی شهدای زنجانی کنگره 3535 شهید برگزار خواهد شد، اضافه کرد: کنگره 3 هزار 353 شهید استان که در پاییز سال آینده (1400) با مشارکت ادارات و سازمان های مختلف برگزار خواهد شد با حمایت 17 کمیته برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مسؤولیت کمیته کودک و نوجوان به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان سپرده شده است، گفت: اعضای کمیته کودک و نوجوان کنگره 3535 شهید استان متشکل از ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهاد کتابخانه های عمومی، بهزیستی، کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کتاب موضوعی شهدا منتشر می شود

9 کتاب موضوعی شهدا منتشر می شود