مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-08سياسي

هر گونه تهدید با پاسخ دندان شکن روبه رو می شود


حضور مقتدرانه و باصلابت 2 نیروی دریایی ارتش و سپاه در دریا باعث شده است که دشمن هرگز به خود اجازه دست درازی به مرزهای آبی کشور ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیردریادار حسین خانزادی روز دوشنبه در نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه اظهار داشت: امنیت حاکم در مناطق خیلج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با حضور پیوسته و مقتدرانه نیروهای دریایی ارتش و سپاه بوجود آمده است.

وی ادامه داد: همگرایی و هم افزایی بین 2 نیروی دریایی ارتش و سپاه را بسیار مهم است و این تعامل ها موجب خنثی شدن اقدمات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدتی قبل که افتخار شرف یابی محضر فرماندهی معظم کل قوا را داشتم، ایشان از همدلی و وحدت بین دو فرمانده و دو نیروی دریایی ارتش و سپاه بسیار احساس رضایت و خشنودی داشتند.

دریادار تنگسیری: دشمنان مبهوت اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران هستند فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این نشست اظهار داشت: امروز همگرایی، یکدلی و وحدت بین 2 نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی مایه افتخار برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه تهدید با پاسخ دندان شکن روبه رو می شود

هر گونه تهدید با پاسخ دندان شکن روبه رو می شود