مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-08ورزشي

باخت خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال/سرمربی تیم: کم تجربه ایم


تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خانگی تن به شکست 4 بر یک برابر تیم فولاد هرمزگان داد.

- باخت خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال/سرمربی تیم: کم تجربه ایم ایسنا/کرمانشاه تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خانگی تن به شکست 4 بر یک برابر تیم فولاد هرمزگان داد.

حسین همتیان سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه در پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، کم تجربگی را مهمترین عامل عدم نتیجه گیری این تیم تا پایان هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال دانست و اظهار کرد: تیم خانه صنعت کرمانشاه یک ماه مانده به شروع رقابت های لیگ بسته شد و فرصت چندانی نداشتیم تا روی تیم کار کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنانی هم که در اختیار داریم جوان و کم تجربه هستند، بگونه ای که این برای اولین بار است تجربه حضور در رقابت های لیگ را بدست می آورند.

سرمربی تیم خانه صنعت کرمانشاه اضافه کرد: اکثر این بازیکنان تا پیش از این تنها در سطح رقابت های لیگ استانی حضور داشته اند و اکنون حضور در لیگ یک کشور تجربه جدیدی محسوب می شود.

وی افزود: البته در کنار کم تجربگی، دو گلی که در همان دقیقه اول بازی خوردیم نیز باعث شد تا تیم ما از نظر روانی به شدت تحت فشار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال/سرمربی تیم: کم تجربه ایم

باخت خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال/سرمربی تیم: کم تجربه ایم