مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-08سياسي

چرخ توسعه قم روی ریل پیشرفت/ بازار قم مورد بی مهری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اهمیت بازار هر شهر در امر گردشگری و توریسم، خواستار توجه به محوطه بازارهای شهر قم بویژه بازار نو و بازار کُهنه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی در نشست دوشنبه شب شورای اسلامی شهر قم که بررسی و تصویب بودجه سال 1400 شهرداری کلانشهر قم را نیز در دستور کار داشت با بیان این که انتخابات سال آینده نباید خللی در خدمتگزاری مسؤولان شهر و استان قم به مردم ایجاد کند اظهار کرد: این امر مورد تأکید مدیریت استان است که مسؤولان باید تا دقیقه نود و حتی در دقایق اضافه، مشغول ، مشکلی احساس نمی شود، اما آینده نگری ایجاب می کند تا پروژه شهید آوینی نیز در اسرع وقت به نتیجه نهایی برسد.

وی تکمیل ضلع شرقی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را از دیگر مطالبات مردم قم خواند و بیان کرد: امید است این پروژه نیز در 6 ماهه نخست سال آینده با کلنگ زنی و تسریع در ساماندهی همراه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سپس به مطالبه مردم در زمینه پارکینگ عمومی پرداخت و با انتقاد از بی مهری های صورت گرفته به بازار قم گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم، ساماندهی محوطه های بازار نو و کهنه در شهر قم است، بویژه آن که اکثر توریست های حرفه ای حتما از بازار بازدید می کنند و قطعا به سامان بودن بازارها می تواند نشانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ توسعه قم روی ریل پیشرفت/ بازار قم مورد بی مهری است

چرخ توسعه قم روی ریل پیشرفت/ بازار قم مورد بی مهری است