مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-09اجتماعي

با چالش های روانی آموزش مجازی دانش آموزان در دوران کرونا چه کنیم؟


یکسالی می شود که از شیوع ویروس کرونا می گذرد، این ویروس منحوس مشکلات و آسیب های جدی زیادی در حوزه های مختلف ایجاد کرده که نظام آموزشی و به ویژه دانش آموزان نیز از آن بی بهره نبوده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یکسالی می شود که از شیوع ویروس کرونا می گذرد، این ویروس منحوس مشکلات و آسیب های جدی زیادی در حوزه های مختلف ایجاد کرده که نظام آموزشی و به ویژه دانش آموزان نیز از آن بی بهره نبوده اند.

همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی اجباری آموزش ها و جایگزینی آموزش غیرحضوری در اواخر سال گذشته و تداوم آن در سال تحصیلی جاری، در کنار تحمل استرس درسی، گاه مشکلات روحی نیز برای دانش آموزان به ارمغان آورده و مشاوران معتقدند ورود فرزندان به شبکه های اجتماعی و ارتباط مَجازی با افراد و گروه ها، مخاطرات جدی تربیتی و رفتاری را برای آنان به همراه دارد.

یک روانشناس در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که افراد در مراحل مختلف زندگی با توجه به شرایط و موقعیت های پیش آمده، با تغییرات و تحولات متعددی مواجه می شوند، اظهار کرد: برخی از این تحولات، بزرگ و برخی نیز کوچک و خرد هستند؛ در این رابطه قدرت سازگاری افراد است که تعیین می کند این مراحل را چگونه و با چه درجه ای از سلامتی و آرامش پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با چالش های روانی آموزش مجازی دانش آموزان در دوران کرونا چه کنیم؟

با چالش های روانی آموزش مجازی دانش آموزان در دوران کرونا چه کنیم؟