مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-10بين الملل

پارلمان لیبی به کابینه «محمد الدبیبه» رأی اعتماد داد


پارلمان امروز در نشست امروز خود به کابینه پیشنهادی «محمد الدبیبه» رأی اعتماد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کابینه دولت موسوم به وحدت ملی لیبی، امروز (چهارشنبه - 10 مارس) موفق شد، رأی اعتماد پارلمان این کشور را کسب کرد.

به نوشته پایگاه خبری الوسط لیبی، اعضای کابینه عبدالحمید الدبیبه موفق شدند رای اعتماد 132 عضو پارلمان این کشور را در نشست امروز کسب کنند.

خبرگزاری رسمی لیبی (وال) نیز نوشت 132 نماینده پارلمان به این کابینه رأی اعتماد دادند و تنها دو نماینده به این کابینه رأی ممتنع دادند و 36 نماینده نیز غایب بودند.

الدبیبه روز گذشته برنامه دولت و اعضای نهایی پیشنهادی را به پارلمان ارائه کرده بود و در نشست امروز پارلمان که در شهر سرت برگزار شد، نمایندگان به این کابینه رای اعتماد دادند.

عقیله صالح رییس پارلمان با اعلام نتیجه رأی گیری در خصوص این کابینه از نخست وزیر خواست به نقشه راه و برگزاری انتخابات سراسری در موعد مقرر یعنی 24 دسامبر پایبند باشد.

نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی نیز پس از جلسه رأی اعتماد از همکاری دولت موقت و دولت وفاق ملی این کشور برای همکاری در شرایط سخت تقدیر کرد و از هیأت سازمان ملل، اعضای کمیته گفت وگوی سیاسی و کشورهایی که میزبان مذاکرات طرف های مختلف لیبی بودند؛ تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان لیبی به کابینه «محمد الدبیبه» رأی اعتماد داد

پارلمان لیبی به کابینه «محمد الدبیبه» رأی اعتماد داد