مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-10پزشكي

واکسن کرونا به 352 بیمار دیالیزی زنجان تزریق می شود


واکسن کرونا 352 بیمار دیالیزی این انجمن تزریق می شود که برای 803 بیمار پیوندی نیز به تدریج این اقدام مهم پیشگیرانه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو انتقال بیماران بیمارستان ولیعصر(عج) به بخش دیالیز انجمن 170 بیمار دیالیزی در این بخش تحت درمان هستند.

مدیر انجمن کلیوی استان زنجان با بیان اینکه طی یک سال از شیوع ویروس کرونا 147 بیمار به بیماران افزوده شده است، گفت: در سال های گذشته 40 بیمار پیوندی و به همان میزان نیز بیماران دیالیزی اضافه می شد اما امسال این بیماران 2 برابر افزایش یافته است.

طهماسبی با بیان این که بیماران دیالیزی و پیوندی به دلیل اینکه جزء افرادی هستند که ایمنی بدن آن ها پایین بوده و نگهداری آن ها شرایط سختی دارد در اولویت واکسیناسیون قرار گرفته اند خاطر نشان کرد : طی برنامه ریزی انجام گرفته از هفته های گذشته واکسیناسیون کرونایی بیماران دیالیزی این انجمن در مرکز بهداشتی شماره پنج زنجان آغاز شده است و به مرور برای بیماران پیوندی نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 1869 بیمار دیالیزی، پیوندی و مراقبتی تحت پوشش این انجمن هستند افزود: از این تعداد یک هزارو 550 بیمار با پیوند کلیه و مراقبت از چرخه دیالیز خارج و به فعالیت اجتماعی خود ادامه می دهند که از افتخارات انجمن به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا به 352 بیمار دیالیزی زنجان تزریق می شود

واکسن کرونا به 352 بیمار دیالیزی زنجان تزریق می شود