مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-11سياسي

مردم در میدان انتخابات حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها جدا کنند


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرها و روستاها خراسان جنوبی گفت: مردم حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها و نارسایی ها جداکرده و گسترده در میدان انتخابات حضور یابند.

- حسین خسروی در گفت و گو با مهر با اشاره به اهمیت نقش شوراها بیان کرد: در سه اصل قانون اساسی از شوراها نام برده و در اصل هفتم به عنوان یکی از ارکان تصمیم گیری یاد شده است.

وی با اشاه به مشکلات پیش روی جامعه بیان کرد: مسئولان باید برای حل گرانی چاره اندیشی کنند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرها و روستاها خراسان جنوبی ادامه داد: طی مصاحبه های انجام شده با مسئولان وعده هایی برای رفع مشکل داده شده اما اقدامی انجام نشده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم نظام جمهوری اسلام به دلیل اعتقادشان به انقلاب و بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد، گفت: مسئولان هم باید با رفع مشکلات اقتصادی، آرامش لازم را برقرار کنند.

خسروی ادامه داد: امید است مردم همانند 42 سال گذشته که حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها و نارسایی ها جدا کرده اند، این بار هم به در میدان انتخابات حضور یابند.

وی با بیان اینکه همه نظارت ها اعم از مجلس شورای اسلامی، خبرگان و ریاست جمهوری بر عهده شورای نگهبان است، گفت: مجلس، نظارت شوراها را بر عهده دارد بنابراین از هر استان سه نفر به عنوان هیئت عالی نظارت انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در میدان انتخابات حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها جدا کنند

مردم در میدان انتخابات حساب انقلاب را از ناکارآمدی ها جدا کنند