مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-11سياسي

خبرهای خوش دستگاه قضا برای احیای یکی کارخانه های تعطیل گیلان


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به سفر رییس دستگاه قضا به گیلان و بررسی وضعیت کارخانه های تعطیلی شده این استان، گفت: اقدامات خوبی برای احیای یکی از کارخانه ها در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های گیلان از جمله کشاورزی و صنعت، اظهار کرد: کشاورزی گیلان با توجه به ظرفیت های موجود توانایی ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم این استان را دارد.

وی کشاورزی و صنعت را برخی از محورهای توسعه استان گیلان عنوان کرد و گفت: ساز و کار لازم برای بهره برداری از فرصت ها در استان گیلان وجود دارد تنها نیازمند نگاه ویژه و استفاده از نظر متخصصین و نیروهای اجرایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه تولید برنج به عنوان یک محصول استراتژیک در استان گیلان بوده و ظرفیت لازم برای اشتغالزایی در بخش های مختلف را دارد، افزود: به دلیل برخی غفلت ها شاهد عقب ماندگی در حوزه هایی از جمله کشاورزی و صنعت هستیم.

آقازاده با تاکید بر لزوم ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی به عنوان محصول استراتژیک، تصریح کرد: توجه به اصلاح امور کشاورزی و مکانیزه کردن می تواند وضعیت کشاورزی استان را به سطح مطلوبی برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش دستگاه قضا برای احیای یکی کارخانه های تعطیل گیلان

خبرهای خوش دستگاه قضا برای احیای یکی کارخانه های تعطیل گیلان