درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوکفیس بوک به تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم خود اجازه می دهد از ویدیوهای کوتاه از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند. - فیس بوک به تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم خود اجازه می دهد از ویدیوهای کوتاه از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیس بوک در وبلاگی این خبر را اعلام و برنامه هایش برای کمک به تولیدکنندگان محتوا به منظور کسب درآمد را تشریح کرد. این اقدام همزمان با تلاش رقیبان کوچکتر فیس بوک برای جذب شخصیتهای رسانه اجتماعی معروف صورت می گیرد. شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، به تولیدکنندگان محتوا که ویدیوهای کوتاه وایرال در اسنپ چت اسپات لایت تولید کنند، یک میلیون دلار در روز پرداخت کرده است. توییتر هم اخیرا اعلام کرده است سرویسی به نام سوپر فالو راه اندازی می کند که به کاربران اجازه می دهد از هوادارانشان برای محتوای انحصاری پول دریافت کنند. فیس بوک اعلام کرد تولیدکنندگان محتوا اکنون می توانند از ویدیوهایی به کوتاهی یک دقیقه، درآمد تبلیغاتی کسب کنند که نسبت به سه دقیقه قبلی کوتاه تر شده است. همچنین فیس بوک آزمایش تبلیغاتی را آغاز می کند که شبیه استیکر به نظر می رسند و تولیدکنندگان محتوا می توانند در استوریهای فیس بوک خود برای کسب درآمد استفاده کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |