مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-12پزشكي

تعرفه پرستاری در منزل اصلاح شود/مشورت با سازمان نظام پرستاری


رییس کل سازمان نظام پرستاری طی نامه ای به وزیر بهداشت، اصلاح و افزایش تعرفه های خدمات مراکز مراقبت و پرستاری در منزل را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، در نامه محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری به سعید نمکی، وزیر بهداشت آمده است: مراکز مشاوره و مراقبت های پرستاری در منزل در چند سال اخیر به ویژه از سال 1395 با رویکرد جدید مبتنی بر پرستاری جامعه نگر، علاوه بر فعالیت های معمول خود؛ خدمات ارزنده و شایانی را به مردم عزیز و نظام سلامت ارائه کرده اند.

بخشی از ارزنده ترین خدمات این مراکز در بحران کووید 19، ارائه خدمت خارج از مراکز درمانی و در سطح منزل به بیماران کرونایی بود که طبق آمارهای موجود در یکسال گذشته بالغ بر 50 هزار نفر از بیماران کرونایی از خدمات این مراکز بهره مند شدند که بار زیادی از فشارها را از دوش نظام سلامت برداشتند و به خانواده ها؛ سلامت و آرامش مضاعف هدیه کردند.

ارائه خدمات کیفی، ایمن و ارزان قیمت توسط این مراکز، فرصت های جدیدی را در عرصه مراقبت در نظام سلامت برای مردم نمایان و قابل بهره برداری کرد.

همچنین با تشکیل تیم های نوآور، خلاق و هم آفرین متشکل از جوانان خوشفکر تازه فارغ التحصیل و پیشکسوتان حرفه پرستاری پیشرفت های چشمگیری در قالب ارائه خدمات هوشمند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه پرستاری در منزل اصلاح شود/مشورت با سازمان نظام پرستاری

تعرفه پرستاری در منزل اصلاح شود/مشورت با سازمان نظام پرستاری