مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-13سياسي

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراها در بندرعباس مشخص شدند


معتمدان 8 نفره هیأت اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ترکیب 8 نفره معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس مشخص شد.

دکتر عبدالحمید معنایی، محمد عسکری زاده، علی آشوری زاده، حمید رضا محمد حسینی تختی، حمید ساعدپناه، محرم امانی، محمد آرامش و فخرالدین هاشمی ترکیب 8 نفره معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان بندرعباس را تشکیل می دهند.

همچنین همین ترکیب به همراه حمزه رادمنش ترکیب معتمدان هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان بندرعباس را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  بمنظور برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر ، هیأت اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و عضویت رییس اداره ثبت احوال ، رییس آموزش و پرورش و هشت نفر از معتمدان در محدوده شهرستان تشکیل می شود و برای تعیین هشت نفر معتمدان هیأت اجرایی، فرماندار 30 نفر از معتمدان اقشار مختلف مردم از کلیه شهرهای محدوده شهرستان را انتخاب و از آنان دعوت به عمل می آورد و آنان در میان خود، ترکیب 8 نفره ای را بر می گزینند که به همراه فرماندار ترکیب 11 نفره ای را تشکیل می دهند که زمام برگزاری انتخابات را بر عهده خواهند داشت و ترکیب عوامل اجرایی و محل استقرار صندوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراها در بندرعباس مشخص شدند

معتمدان هیأت اجرایی انتخابات شوراها در بندرعباس مشخص شدند