مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-13اجتماعي

افتتاح 2 ایستگاه جدید مترو/40 هزار تاکسی فرسوده در تهران


معاون شهردار تهران بابیان اینکه 40 هزار تاکسی پایتخت نیاز به بازسازی دارد، گفت: امروز 2 ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام(ره) به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در مراسم امضای تفاهم نامه بازسازی کامل 31 رام قطار مترو و افتتاح ایستگاه های یادگار امام(ره) و شهید ستاری اظهار داشت: رونمایی از قطار ملی با دستور رییس جمهور در آینده انجام می گیرد ولی امروز از این قطار بازدید خواهد شد و علاوه بر امضای تفاهم نامه بازسازی کامل 31 رام قطار، 2 ایستگاه متروی شهید ستاری و یادگار امام(ره) نیز افتتاح خواهد شد.

  وی درباره نوسازی تاکسی های پایتخت گفت: با اعتبار 900 میلیارد تومانی شهرداری و کمک 300 میلیارد تومانی دولت، 10 هزار تاکسی تهران نوسازی می شوند.

همچنین 40 هزار از 80 هزار تاکسی پایتخت کاملاً فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

  هاشمی درباره انعقاد قرارداد ساخت 105 واگن مترو گفت: 3 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی برای این مسئله درنظر گرفته شده است.

  وی بیان داشت: در صورتی که اوراق مشارکت سال 99 که حدود یک هزار میلیارد آن برای مترو و 4 هزار میلیارد آن برای اتوبوسرانی است محقق شود و به دستمان برسد می توانیم اقدامات مختلفی را در این دو حوزه انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 ایستگاه جدید مترو/40 هزار تاکسی فرسوده در تهران

افتتاح 2 ایستگاه جدید مترو/40 هزار تاکسی فرسوده در تهران